Gratis frakt med Postnord over kr. 1000,-
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Forsendelse og retur

Levering
Kjøpet blir belastet ditt kredittkort, Vipps eller Klarna konto når varen utleveres fra oss. Behandlingstiden er normalt en til tre virkedager etter mottatt ordrebekreftelse. I sommerhalvåret kan dette variere grunnet reiseaktivitet i forbindelse med deltakelse på markeder, festivaler og andre arrangementer.

Hente varen
Kunder i nærheten som velger å hente varene istedet for å få dem tilsendt kan hente disse alle ukedager mellom klokken 12:00 til 16:00 når ordrestatus er endret til "Klar til henting".

Fraktkostnad
Det å få en bedre avtale med fraktleverandører er en evigvarende kamp. Vi er dessverre ingen stor aktør innen netthandel men kjemper hardt for at frakten skal være så rimelig som overhodet mulig. Vi får høre en gang i blant at våre fraktpriser er høye sammenlignet med andre. Det er de nok dersom man sammenligner med store nasjonale og internasjonale aktører. Men vi er kun en liten familiebedrift, og har fått beskjed flere ganger fra Posten, Postnord og andre at de ikke har tid til sånne små butikker som oss.

Domestic sales only! We do not ship outside Norway!
Vi godtar kun ordrer fra kunder med adresse i Norge. 
Vi kan dessverre ikke levere til Jan Mayen (NO 8099) eller Svalbard (NO 9170-9179).

Uavhentede pakker
Du har èn ukes frist til å hente pakken din på ditt valgte utleveringssted.
Dersom bestillinger kommer i retur til oss i uavhentet stand, vil kostnader i forbindelse med returfrakten trekkes fra eventuell kreditering. Dette gjøres for å dekke kostnadene vi får i sammenheng med returen. Har kunden kvalifisert for fri frakt og alikevel ikke henter pakken, vil frakt belastes kunden på både utsending og retur. Dette er for å dekke reelle kostnader vi har med pakken tur/retur.

Vær nøye med dine detaljer og innsendt informasjon!
Vi gjør oppmerksom på at de detaljer som benyttes til kundevarsel som hentested, mobilnummer og e-post adresse, er nøyaktig de detaljene du har skrevet inn når du la bestillingen. Vær nøye med å sende oss rett informasjon og sjekk nøye varebeskrivelse så du ikke bestiller feil størrelse eller type skilt.

Skilt produsert spesiellt for kunde med unik tekst eller bilde fra kunden er det ingen retur på.

Oppkrav
Vi tilbyr ikke å sende pakker i oppkrav pr i dag.

Brev
Vi kan dessverre ikke sende varer med brevforsendelse da disse ikke kan spores eller bekreftes som utlevert til kunde.

Retur
Du har etter forbrukerkjøpsloven 14 dagers angrefrist. Dersom dette skal være gjeldene, må produktene bli levert tilbake til oss i samme stand. Returporto betales av kjøper og angrerettskjema skal foreligge. Din refusjon vil bli utbetalt via bank. Se mer om angrefrist i våre kjøpsbetingelser.

Reklamasjon
Ved feil eller mangel på varen, vil det bli behandlet som en reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven. Ved mottakelse av varen må kjøper inspisere denne og reklamere skriftlig, senest 8 virkedager fra varen er mottatt. 

Vi gjør vårt ytterste for at all informasjon på våre nettsider skal være korrekt, men tar forbehold om feil eller mangler i produktbeskrivelser, priser eller annen informasjon som fremkommer på våre internettsider.

Retro Norge AS bestreber at vi alltid kan levere produktene i nettbutikken. Vi tar imidlertid forbehold om at lagerførte varer kun kan leveres så lenge de er tilgjengelig fra våre produsenter.

Opphavsrett
Retro Norge AS har, gjennom sine leverandører, opphavsretten til all informasjon på disse nettsidene. Materialet kan ikke kopieres, selges, distribueres eller gjengis på annen måte uten tillatelse fra Retro Norge AS, vi forbeholder oss alle rettigheter til dette materialet. Dette gjelder både videreformidling, salg og kopiering av informasjon, bilder, tekniske løsninger og koder.

Kundeservice:
Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål. Vi hjelper deg!

kundeservice@metallskilt.no